Veranderingen in de FrikandelGame (Java SE):
(24 --> 25)

Multi-Player
Speler 1 gebruikt W en S, speler 2 I en K.
Je speelt met MET elkaar niet TEGEN elkaar.
(Op 1 computer)
(Thnx ChaosKiller)

Je kan de Muziek nu aan en uit zetten.
Druk daarvoor tijdens het spel op M,
of klik in het beginscherm op 'Toggle Muziek'.
(Thnx Stephen)

////////////////////////////////////////////////////////////////////
(21 --> 24)

Je kan nu zowel met W en S, als met de Pijltoetsen spelen.

Als je op P druk gaat hij op Pauze.

ScoreBord wordt nu eerder ge-draw-t dan Eten.
Zodat het eten beter zichtbaar is tijdens een Bleh

Heel nieuw Collision-systeem

Als je op b drukt (toggle) zie je de BoundingBox-en
Daarmee kan je zien wat een Collision oplevert.

Hoofd extend JPanel niet meer

Als je op d (als in Debug) drukt (toggle) maakt hij
Meer System.out.println's.

De Collision-grootte alle groenten zijn verkleint.
Vooral de Wortel raak je nu minder gauw

Poging gedaan om te zorgen dat de Hex-Editor de score / mis
minder makkelijk kan manipuleren.
(Thnx: Wouter)

Poging gedaan om te zorgen dat de HighScoreLijst minder
makkelijk te hacken is.
(Thnx: Daan)

Wat System.out.println's gezet in AudioCommon en speelMp3.
Steeds in de Catch een extra println, zodat ik beter kan zien
of een Exception uit AudioCommon of speelMp3 komt.

Credits aangepast, heb je meegeholpen maar je staat er niet tussen?
Mail me !